Wednesday, July 20, 2011

Dags att söka arbete?

Powered by FeedBurner

Har kollat runt lite på olika tjänster för att söka arbete via Internet.
Efter att ha tittat in på lite tråkiga ams och ett par andra tjänster fastnade jag hos Spray Jobb.

Hos Spray Jobb får du tillgång till alla sorters arbeten 24 timmar om dygnet; utbudet samt möjligheterna till att få hjälp är imponerande.

Vare sig du vill hitta ett extrajobb eller utmana din karriär på nya spännande sätt är Spray Jobb enkelt att använda. Du fyller bara i vad du vill arbeta med, vilket län du är intresserat av och om du vill ha ett jobb på heltid eller deltid. Sen är det klart!

Om du söker jobb för första gången finns det lätta guider. Det är dessutom väldigt enkelt och smidigt att skriva sitt eget CV och en annan bra sak är kan man ställa frågor till en jobbcoach.

Att använda Spray Jobb är ett effektivt sätta att hitta ett arbete och jag blev väldigt inspirerad av dessa nya möjligheter. Jag måste erkänna att det var länge sedan jag behövde söka jobb aktivt men tack vare Spray Jobb funderar jag nu på att kanske extraknäcka också.

Eller varför inte ligga ute med ett CV och använda tjänsten för Headhunting?
Som sagt - möjligheterna är många och livet är trots allt rätt kort.
Vill man ha kul kan jag inte tänka mig något bättre än ett nytt stimulerande arbete.

No comments: